Vacatures

Administratief Medewerker/Planner

Financieel administratief medewerker (24 uur – 32 uur per week)

Ben jij een gedreven persoon met een passie voor administratief werk? Wil je afwisselende taken binnen de financiële afdeling uitvoeren bij een groeiend bedrijf? Krijg je energie als je de administratie op orde brengt? Vind je het leuk om contact te hebben met klanten en leveranciers in een bijzondere branche?

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker (21-28 uur per week) ben je verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Dagelijkse verwerking van bank/kasmutaties, betalingen aan crediteuren verzorgen en betalingsherinneringen versturen, zodat de rapportages (debiteuren /crediteuren / voorraden / financiële verslaglegging) up to date zijn.

In deze rol ben je de “financiële spil” van de organisatie, je zorgt voor een vlekkeloze administratie en ondersteunt collega’s met jouw nauwkeurigheid en oplettendheid. Je bent op de hoogte welke betalingen nog open staan of welke afspraken er met klanten zijn gemaakt door jouw gestructureerde werkwijze. Snel schakelen tussen het uitvoeren van verschillende administratieve taken vind je prettig en je zoekt naar manieren om het werk slimmer en professioneler te maken.

Verantwoordelijkheden in het kort

· Het controleren, matchen en verwerken van inkooporders op juistheid en volledigheid en afstemmen van afwijkingen

· Het verzorgen van adequate en herleidbare debiteuren- en crediteurenadministratie, zoals het controleren, verwerken, coderen en inboeken van inkomende- en uitgaande facturen

· Het verzorgen van debiteurenbeheer (zoals het versturen van betalingsherinneringen en aanmaningen, bellen naar klanten over openstaande posten)

· Aanmaken, controleren en factureren van verkooporders

· Aanmaken van bijbehorende zendingen

· Voorraadbeheer (vanuit het boekhoudprogramma)

· Het verwerken van bankboeken en kasboek

Wat wij vragen:

· Een relevante afgeronde MBO opleiding (richting financiële administratie)

· Minimaal één jaar werkervaring met de financiële administratie

· Aantoonbare ervaring met Boekhoudprogramma

· Spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

· Je werkt nauwkeurig en gestructureerd

· Je hebt oog voor detail en werkt oplossingsgericht

· Goede beheersing van MS Office pakketten zoals Word en Excel

 

Wat wij bieden:

· Een goed salaris op basis van jouw kennis en ervaring

· 23 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband

· Reiskostenvergoeding als je verder weg woont van kantoor

· Fijne werkomgeving. Werken bij een familiebedrijf waar betrokkenheid, ondernemerschap en plezier samen komen

 

Solliciteren?

Stuur je CV via de sollicitatieknop, t.a.v. H. Zaki. Een motivatiebrief is niet nodig, want wij zullen op basis van de informatie je sollicitatie in behandeling nemen. We hopen je binnenkort persoonlijk te kunnen ontmoeten.

 

7 + 1 =

AYAT Verkeersschool & Rij-opleidingen
Rijshoutweg 1-C14
1505 HL Zaandam

E-mail. contact@ayat.nl
Telefoon: +31851304123

Mobiel. 06-43176849 / 06-41641538

KvK nummer:68546696
Btw nummer: NL857492329B01
IBAN nummer: NL85INGB0004432651
Rijschool nummer: 4509k8

Rijinstructeurs opleiding

Wij zijn praktijkmensen
Spoed opleiding
Avondcursus mogelijk
Ook op zaterdag mogelijk
In termijnen betalen
De nieuwste lesmaterialen
Veel examentrainingen
Gratis intake/advies
CRKBO erkenning
Baangarantie mogelijk

Contact

AYAT Verkeersschool & Rij-opleidingen
Rijshoutweg 1 -C14
1505 HL ZAANDAM

E-mail. contact@ayat.nl
Telefoon: +31851304123
Mobiel. 06-43176849

KvK nr:68546696
Btw nr: NL857492329B01
IBAN nr: NL85INGB0004432651
Rijschool nr: 4509k8
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring

 

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegKeer terug naar shop